Matälskaren har flyttat till Taffel.se. Uppdatera dina bokmärken och häng med!

fredag, december 01, 2006

Så behandlar man sura kunder

Sbabbt och fullkomligt rätt svar. De får en chans till. Trots att det inte är snällt för miljön att maten hamnar i slasken. Jag har mandarinsug!

Hej Kära Kund ,

Tack för ditt mail! Vi beklagar verkligen att du fick dåliga varor från oss och förseningen som blev igår. Vi krediterar omgående det som inte var av bra kvalitet. Tack för att du låter oss veta detta! Ibland blir det fel och vi har 7 dagars reklamation för våra kunder. Detta betyder att vi drar bort kostnaden av dessa varor från din leverans och du kommer att ha till godo på ditt konto.

Hör gärna av dig om du undrar över något!

Vänliga Hälsningar

Erika

Årstiderna

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida